پد سلولزی گلخانه


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : یک شنبه 31 ارديبهشت 1402
بازدید : 56
نویسنده : سئو سایت نوین

پد سلولزی گلخانه یکی از تجهیزات خنک کاری است که در گلخانه های کوچک و بزرگ صنعتی و مرغداری ها استفاده می شود. این سیستم که در بین استفاده کنندگان بازار به فن گلخانه نیز شناخته می شود، با ایجاد فضایی خنک کننده رطوبت مورد نیاز آن ها را فراهم می آورد و به دمای مطلوب گلخانه کمک بسیاری میکند.

کارکرد پدهای سلولزی شبیه به کولرهای خنک کننده دارند که در فصول گرم سال از آن برای خنک کردن هوای موجود در محیط استفاده می شود. از آنجایی که اساس کار پد سلولزی گلخانه فراهم آورد‌ن رطوبت مورد نیاز سالن های صنعتی است لذا از آن به نام خنک کننده رطوبتی نیز یاد می شود.

دلایل استفاده از پدهای سلولزی در گلخانه ها و مرغداری ها

یکی از موارد مهم که بایستی در سالن های صنعتی اعم از سالن های گلخانه ای به آن توجه شود میزان رطوبت مورد نیاز در فصول گرم سال است. در واقع میزان تهویه مطبوع در این دسته از اماکن بایستی به گونه ای باشد که رطوبت و دمای مورد نیاز در جهت رشد گیاهان تأمین گردد.

در صورتی که به هر دلیلی شرایط مذکور به هم بخورد و به عبارتی عدم تأمین آن اتفاق افتد، بدون شک گرد افشانی گل ها و نیز فرارسیدن زمان رشد و پرورش میوه های گلخانه ای هم مختل خواهد شد.

اگر شما هم به تازگی وارد این حرفه شدید و یکی از دغدغه تان برای پرورش گل و گیاهان گلخانه ای راه اندازی آن در فصول گرم سال است، مهمترین کارتان خرید پد سلولزی گلخانه است. ما در اینجا سعی می کنیم در خصوص مشخصات فنی این محصول و روش های بکارگیری آن صحبت کنیم. 

 

پد سلولزی گلخانه چیست؟

پد سلولزی چیست؟

پد سلولزی یک صفحه کاغذی ضخیم است که به صورت موج دار و لایه به لایه تولید می شود. جنس کاغذ به کار رفته در تولید این پدها، کرافت مخصوصی است که از کنف، درخت کاج و بامبو ساخته می شود. به دلیل استفاده از کوتینگ رزینی، این پدها مقاومت مکانیکی بالایی دارند.

از پدهای سلولزی برای سرمایش و تولید هوای مطبوع محیط استفاده می شود. این پدها در گلخانه ها، مرغداری ها و دامداری ها برای رسیدن به تعادل دمایی محیط استفاده می شوند.

این پدهای سلولزی جایگزین پوشال های قدیمی کولر هستند که در تمامی ابعاد برای استفاده در کولرهای خانگی و محیط های صنعتی و تولیدی استفاده می شوند. با این تفاوت که راندمان این پدها بالاتر از پوشال های قدیمی است. شایان ذکر است که قیمت پد سلولزی بالاتر از پوشال سنتی نیز هست.

استفاده از کاغذ کرافت در این پدها باعث شده است این محصول دارای خواص مویینگی، ایستایی و مانایی و نیز خودشویی باشد. شرکت گل سبز میثاق همکار و عرضه کننده انواع پد سلولزی گلخانه و مرغداری است.

محصولات ما در این زمینه شامل پد سلولزی کولان سل ، هوا سلولز ، مهیا سل و پد سلولزی البرز می باشد. ما تامین کننده و خرده این محصولات برای مجتمع های گلخانه ای و مرغداری و دامداری هستیم. برای خرید می توانید با شماره 09125753841 تماس بگیرید.

انواع پد سلولزی کولان سل

 

کولان سل بی شک تولید کننده معروف ترین پد سلولزی در ایران است. این شرکت فعالیت خود را از سال 84 شروع کرده و در سال 87 پروانه بهره برداری دریافت کرده است. پد سلولزی کولان سل برای استفاده در گلخانه ، مرغداری ها و دامداری و نیروگاه های توربین گازی استفاده می شود. این پدها بر اساس طول موج کاغذهای تشکیل دهنده پد و زاویه قرار گیری آنها نسبت به هم به صورت زیر طبقه بندی می شوند.

 

 

پد سلولزی 5090

پد سلولزی 5090 کولان سل گلخانه

پد سلولزی 5090 کولان سل

ساختار پد سلولزی 5090 متشکل از لایه های نازک کاغذی موج دار با طول 5 میلیمتر است که با زاویه 90 درجه بر روی هم قرار گرفته اند. پد 5090 کولان سل با توجه به طول موج کوتاه و زاویه 90 درجه ای قرار گیری موج های کاغذ نسبت امکان گردش سریع هوا را ندارد. پد 5090 کولان سل برای کولرهای خانگی، تجاری و صنعتی مناسب است.

 
 

پد سلولزی 7060

پد سلولزی 7060 کولان سل گلخانه

پد سلولزی 7060 کولان سل

طول موج کاغذهای پد سلولزی در این نوع 7 میلیمتر بوده و با زاویه 60 بر روی هم قرار میگیرند. طول موج بالاتر در این نوع باعث گردش سریعتر هوا از بین پد سلولزی می شود. پد 7060 بیشتر برای مواردی مناسب است که نیاز به خنک کنندگی بیشتر وجود دارد، مثل مواقعی که محصول کشت شده گلخانه نیاز به هوای خنک تر داشته باشد.

 
پد سلولزی 7090 کولان سل گلخانه 10 و 15

پد سلولزی 7090 کولان سل

پد کولان سل 7090 دارای کاغذهای با موج 7 میلیمتر است که با زاویه 90 قرار گرفته اند. پد سلولزی 7090 کولان سل برای استفاده در دیوارهای گلخانه و مرغداری گزینه مناسبی است. این پدها در داخل قاب های آلومینیومی در دیوار قرار میگیرند. این قاب ها سیستم گردش آب خاصی را دارند. این نوع دارای ضخامت های 10 و 15 سانتی متری است.




:: برچسب‌ها: پد سلولزی گلخانه , پد سلولزیپپد کولان سلپ پد سلولزی کولان سل ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان جوپرس و آدرس joopress.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com